Tuesday, December 20, 2011

hm.. utk lupekn dia mungkin makan masa. ade hikmah disebalik semua ni. mungkin slh aku. atau slh dia. aku tak tau. menjadi tanda soal.? tak ada jodoh. sakit perit yg teramat sgt. tuhan je tau mcm mana aku rasa skg. mungkin dia bkn utk aku. mungkin ada lagi yg lebih baik utk dia. aku cuma masih belum biasa tanpa dia. tp dah itu keputusan dia. tinggalkn aku kt sini. aku terima. bkn aku ta blh tunggu boleh.cuma cara dia dah lain. semua da berubah. bila dia kata dia nk tinggal sana.aku terfikir. kalau btl dia sygkn aku. dia takkn tinggalkn aku kt sini. walaupun mcm mana ssh pn dia akan ttp bersama dgn aku. selama ni ssh senang aku dgn dia. tak ada sape pn yg membantu. tp aku tau satu hari nnt dia ttp akan tinggalkn aku demi mak dan adik2 dia. aku da jangka semua ni akan berlaku antara cpt atau lambat. aku mmg terlalu sygkn dia. tuhan je yg tau mcm mana penting nya dia dlm hidup aku.. dia boleh terus maki mara herdik aku. tp aku ttp akn syg dia dan hargai apa yg dia pernah bt utk aku. dia ta jahat. dia baik.. cuma keadaan da berubah. mungkin dia da bosan. aku hrp satu hari nnt dia kn dpt jodoh yg baik dan lebih memahami dia.. aku sentiasa berdoa dia baik2 dkt sana.. dia ta akn rs sunyi lg sbb dia ade mak dan adek2 dia kt sn, dan aku mcm biasa kene teruskn kehidupan aku mcm biasa walaupun aku sangat kecewa dan terluka apa yg da terjadi.. ttp hidup kene teruskan.. mungkin semua ni da tertulis. kita hanya boleh merancang. tp tuhan yg menetukan. aku berharap satu hari nnt dia akn berjaya dgn apa yg dia impikn selamani. aku sentiasa menyokong setiap apa yg dia buat. walau mcm apa pon yg keluar dr mulut aku... kau ttp yg terbaik.. aku akn sntiasa igt kenangan kita... maafkn aku setiap perkataan perbuatan yg pernah sakitkn hati kau... aku da ta kuat nk tempuh semua ni.. apa yg aku blh bt sekarang adalah redha..

No comments:

Post a Comment